.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش شدید نمایندگان گیلان به اظهارات معاون استاندار؛
با حیثیت ۱۳نماینده گیلان در خانه ملت بازی نکنید
اظهارات بایدروشن باشد/نمایندگان نیازبه ترحم ندارند/فردموردنظراعلام و یادرصورت عدم واقعیت تکذیب بشود/اظهارات اخیرخیلی زیرکانه ویاناشیانه بوده است/سربرگ سفیدی پیدا و زیرآن امضای یکی ازنمایندگان می‌باشدکه نیازبه بررسی دارد.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان نوزدهم آبان ماه جاری در گفت‌و‌گویی با یکی خبرگزاری‌ها با بیان اینکه درباره کاندیداهای احتمالی هیچگونه پیش‌داوری نمی‌شود کرد، گفت: «این امکان وجود دارد برخی از داوطلبان در ایام ثبت‌نام انصراف دهند».

غلام علی رضوانی ادامه داده بود: «پس از ثبت‌نام عده‌ای از نمایندگان رد صلاحیت می‌شوند زیرا برخی از آن‌ها ممکن است مسائلی غیر از فتنه داشته باشند».

وی سوء استفاده از موقعیت‌ها، رانت‌خواری و... را از جمله موارد مهم در رد صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی عنوان و افزوده بود: «رد پای برخی از افراد در پرونده فساد بانکی وجود دارد».

این مسوول، خاطر نشان کرده بود: «یکی از نمایندگان گیلان سربرگ خود را به صورت سفید امضا کرده و تعدادی از آن را در اختیار متهمان پرونده فساد بانکی اخیر قرار داده بود».

رضوانی با اشاره به اینکه برخی از متهمان در این راستا احضار شده‌اند، تصریح کرد «: در بین داوطلبان نمایندگی مجلس افرادی هستند که به نحوی در اختلاس مذکور نقش دارند».

به دنبال این اظهارات تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از اظهارات اخیر معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان مبنی بردخالت یکی از نمایندگان استان دراختلاس اخیر به شدت واکنش دادند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر وماسال در مجلس، نمایندگان مجلس را دارای یک شخصیت حقوقی در سطح ملی دانست واظهارداشت: اگرچنین اظهاراتی ازسوی معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان مطرح می‌شود باید به صورت سریع و روشن باشد.

بهمن محمدیاری، تاکید کرد: نمایندگان گیلان در مجلس نیاز به ترحم ندارند واگر اتفاقی صورت بپذیرد اعلام نشود، ولی نباید با حیثیت ۱۳نماینده این استان درخانه ملت بازی بشود.

وی تصریح کرد: حداقل معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، فرد مورد نظر را اعلام و یا اینکه درصورت عدم واقعیت استاندار این موضوع را تکذیب بکند.

این مسوول، پست معاونت سیاسی وامنیتی استانداری‌ها را دارای جایگاه حقوقی خواند ومتذکرشد: انعکاس این موضوع را مغرضانه نمی‌دانیم ولی اگر ازسر بی‌اطلاعی ویاعدم استفاده درست از ادبیات باشد حداقل باید اصلاح ویا به صراحت اعلام تاحیثیت ۱۳نماینده زیرسوال نرود.

محمدیاری درپایان با اشاره با اشاره به مذاکرات خودبادیگر نمایندگان گیلان در مجلس، بیان داشت: آنان نیز به این موضوع اعتراض دارند.

نماینده مردم آستارا در مجلس نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان باید با زیرکی کامل کاربکند، اظهارداشت: اظهارات اخیر آقای رضوانی یاخیلی زیرکانه و یا ناشیانه بوده است.

فرهاد دلق پوش، خاطر نشان کرد: به هرحال یک امر ابهام آمیز مطرح کردن وسبب ایجادشائبه بشود کارخوبی در شرایط فعلی کشور که نزدیک به برگزاری نهمین دوره مجلس می‌باشد، کار پسندیده‌ای نیست.

وی از معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان خواست طی مصاحبه‌ای با اصحاب رسانه به صورت شفاف سخن بگوید، چون حیثیت ۱۳نماینده گیلان درمجلس به شدت زیرسوال رفته است.

این مسوول، اذعان داشت: درشرایط فعلی کشور، نمایندگان به دلیل این اظهارات معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان، به صلاح ندانستند وزیر کشور را مورد مواخذه قراربدهند.

دلق پوش از جمله وظایف معاونین سیاسی وامنیتی استانداری‌ها در قبل و زمان برگزاری انتخابات را جلوگیری از به وجود آمدن التهابات و شائبه‌ها وبرطرف آن در اذهان عمومی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نباید ذهنیت‌ها راتشدید کرد وازسویی دیگرنمایندگان فعلی گیلان در مجلس تا دقیقه ۹۰وکیل مردم درخانه ملت هستند وحق دارند ازتریبون‌های ملی ویاهرجایگاهی دیگراز حقوق ملت دفاع کنند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار درپاسخ به انتقادات نمایندگان مجلس درباره اظهارات اخیرش، اظهارداشت: موضوع مصاحبه بایکی ازخبرگزاری‌ها کلیاتی درمورد انتخابات آینده بوده وتوضیح دادم هیات اجرایی وظیفه بررسی صلاحیت‌ها رابرعهده دارد.

غلام علی رضوانی، خاطر نشان کرد: در این مصاحبه گفته شد الان سربرگ سفید امضاء نماینده‌ای دراختیار یکی ازشرکت‌ها می‌باشد که علت این کارباید بررسی بشود و چنین مسائلی دربررسی صلاحیت‌ها تاثیرگذار است.

وی با تاکید براینکه در ویرایش این خبر بخش حاشیه‌ای به متن اصلی تبدیل شد، متذکرشد: درآنجا به ذهنم رسید سربرگ سفید پیداشده وزیرآن امضای یکی ازنمایندگان می‌باشد باید در محکمه‌ای رسیدگی، چون ممکن است از دفتر نماینده‌ای به سرقت رفته باشد.

این مسوول با بیان اینکه نمایندگان نباید بیش از این حساسیت ازخودنشان بدهند، اذعان داشت: خوشبختانه در گیلان نمایندگان اصول گراو فعال هستند و موضوع نامه‌های کشف شده باید درمحکمه بررسی بشود.

رضوانی اضافه کرد: شایدشخصی امضای آن نماینده را جعل ویا سربرگ سفیدی را از دفترش ربوده باشد، بنایراین انسان‌ها خطاپذیر وبرخی ازنمایندگان باید حواسشان جمع باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هومان بصیر 1 دي 1390
رضوانی از این تشرها نمیترسد چون پشتش خیلی سفته!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.977 seconds.